Onsdag morgon

och idag är det dags för personal möte. HUr nu det ska gå. =) men jag tror det blir kanon jag. Henrik drog på jobbet precis och idag ska han till Märsta över dagen för att mäta in nåt. Själv blir vi hemma och funderar på hur vi ska få dagen att gå ihop. Först blir det ju mötet som jag nämnde och sen får jag hoppas att vi hinner träffa Malin och barnen och kanske någon mer mamma. =) Sen ikväll ska vi på räkbåt. Jag ska frossa räkor med jobbet precis som jag gjorde förra året. =) det är ju såååå gott. Vi fick välja mellan räkor och tacos.. och eftersom man äter tacos annars i vardagen så kändes det med naturligt och välja räkor. =) 

Vädret ute är väl inte så lovande heller.. det regnar och vart tog solen vägen som tittade fram mellan molnen på sena eftermiddagen igår. Dock blåste det och det gör det även idag... nej hösten är verkligen här det är bara att konstatera. Deprimerande men vad ska man göra. Man kan ju inte ändra på årstiderna. Vi går mot mörkare tider och vintern närmar sig med stormsteg. Men i o med det så närmar sig även mildas 1 års dag!! och då har det verkligen gått fort. Helt sjukt att vår lilla prinsessa snart är 1 år. =) tänk vad fort tiden går. Och snart går hon och springer runt. helt otroligt. 

Ja som alla äldre alltid sagt... "det är på barnen man märker att man blir gammal". Helt sjukt vad det stämmer nu. =) tiden går sjukt fort. oj oj...

Nej jag ska väl ta och sadla om nu och slänga ihop en god kaka eller nåt som jag kan ha med på mötet. Nåt gott måste man ju ha med och bjuda på. Medans jag funderar på vad jag ska göra för kaka drömmer jag mig bort till ett varmare land med klarblått vatten och en klarblå himmel och stekande het sol. =) för det är ett måste i detta regnväder. 

ha en bra onsdag gott folk. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0