here we go again!!

Och som vanligt är det lååångt mellan gångerna jag skriver här på bloggen o man kan ju fundera på om jag sak lägga ner den... ja alternativet finns men vart ska jag skriva av mig då? ja jag får ta en funderare på det iaf. 

Lite uppdatering om vad som hänt sen sist...

Milda har hunnit gå o bli 11 månader. shit vart tog tiden vägen egentligen?? helt sagolikt vad fort tiden går. KÄnns som att det var igår jag gick höggravid och önskade att den lille skulle komma ut. Men nu är hon här och hon har varit hos oss i 11 månader och vi älskar henne över allt annat!! hon är det bästa som har hänt oss!!! <3 <3 

Sen har vi målat färdigt huset och det blev ju så himla bra. jag lägger in en före och sen efter bild så ni får se skillnaden.. vi har slitit med detta hus heeeela låååånga sommaren och det käns som att det var på sin plats att det blev färdigt tillslut. Nu är det bara entré bron som ska fixas.. hopaps det blir innan snön kommer för det skulle behövas. Snickra går ju att göra närsom helst, även om det skulle regna en dag. =) 

Jag har hunnit varit på Småstadsliv Live igen och det var ju lika bra som jag minns det från i somras. =) mer småstadsliv åt folket!!! =)

Förra veckan arbetade jag medan henrik var hemma med pappa ledigt. Det var skönt att komma ut och rensa affärerna  plus att jag fick lite adrenalin. =) Det blev en framgångsrik vecka också med mycket ärenden. Sjukt roligt jobb man har. =) 

Nu på lördag ska vi åka iväg på dem första matcherna med våra tjejer. det sak bli himlans spännande och se hur det kommer gå. Men våra tjejer är kanon duktiga så jag tvivlar inte en sekund på att dem klarar det galant. =)

Sen har jag börjat känna på bollen lite jag å. Himla skönt o få röra på döfläsket lite.. och jaaaa jag har gått ner jag å!!! om ni minns så har ju jag och min bror en tävling.. och det går ju segt men det går åt rätt håll iaf. =) jag känne rmig lättare i kroppen och har mycket mer ork. =) skööönt. 

Nej nu ska jag in på kontoret en sväng sen blir det till o hämta Nellie som ville komma till oss efter skolan. =) så på återseende. =) tjingeling i svampskogen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0