tisdag...

och det är molnigt och kallt ute..=( tidigt i morse var det snö ute.. men tack gode gud för det så var det borta när vi kom upp lite senare. =) vi får väl hoppas att det var det sista som kom från himlen i snö väg för denna gång. Men man vet aldrig vad väder gudarna vill.. så vi får se.. 

Iaf så ska vi vara hemma nu på morgonen.. för att sen åka till kontoret idag igen... lite till som måste fixas. Men det går nog fort. Puh.. mycket i huvudet men bara jag kommer igång så kommer det bli skit bra. jag kommer kunna spara dagar tills milda är 1 år då jag måste ta ut 5 dagar i veckan. SÅ det det blir skit bra. Lite axtra cash är aldrig fel. =) men jag vill ju njuta av mamma ledigheten.. fast jag har ju varit hemma över ett år redan.. men jaja det blir nog bra..


Dop inbjudningarna är klar... en del blev skickad på post igår och en del kommer få dem under veckan... personligen i sin brevlåda.. så jag och Milda leker brevbärare denna vecka.. =)

Milda gör stoora framsteg med att ta sig fram nu.. haha just nu i denna stund som jag skriver detta så utforskar hon hela köksgolvet!! =) Igår hittade hon kattmaten som alltid stått orört på golvet.. som tur var så hann jag på henne... ;)

Nej nu ska jag ta och plocka upp min dotter från golvet innan hon rycker ner datorn från bordet haha.. sen blir det nog mysa i soffan en stund innan vi åker in o hälsar på Anders på kontoret.. kanske att Morfar får besök i båthuset innan också.. måste se hur det går med förberedelserna med båten. =)

ha en bra dag

tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0