Sol i sinne...

brun inne idag.. =) men jag är lika glad för det!! =) Väntar på att prästen ska komma. Så får vi se vad vi kommer fram till. Jag får träffa henne ensam så det går nog bra. Hoppas Henrik tycker att programmet vi gör blir bra. Men han har inget val.. :P

Har bakat en liten kaka till prästen så det finns nåt gott till kaffet. =) Det blev en med hallon i. mums!! Milda somnade nyss så jag passade på att klä på mig och göra så att jag såg anständig ut. :P Risken finns att man skrämmer folk om man inte klär sig.. haha 

Efter prästen ska vi in och handla.. får hoppas att jag kan lämna Milda hos mormor så jag kan gå själv o i min egen takt. vi får se hur jag löser det. Men hon ska väl på träning  eller nåt.. jaja det löser sig.

Dä behövs handlas kan jag löva!! 

Have a nice day.

tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0