snuvan och hostan

ja dem håller i sig. Halsen känns som sandpapper lite då och då men ja jag överlever. idag åkte vi ut till näset för att träffa Mammorna Malin, Sandra, Sanna + alla barnen. det var mysigt. Har inte träffat dem på länge.. en annan har ju haft häcken full med jobb. så tusen tack Malin för jätte gott fika. =)

Hade även träning ikväll med grabbarna. Det var en lagom träning. Jag var aningen trött så det blev väl en halvdan träning. Men det blir bättre nästa vecka. Jag lovar..

Imorgon ska jag, Milda och Neo besöka donken och Barnenshus. =) det blir mysigt det. =) Nej nu ser jag snart i kors.. är så trött så trött.. 

Så jag säger god natt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0