Ny månad

är det idag.. och det känns inte som att det skulle vara Maj och att sommaren är här snart. Nej huga utan det känns som höst, blåsigt och kallt. Men så brukar det ju alltid vara just vid denna tid. Men det som har varit så fint väder och så blir det samma visa iår igen. Man trodde att det skulle kanske bli bättre.. men icke.. Men jag är så himla nöjd med gårdagen ändå så jag skiter i vädret. =) 

Först blev det match och den vann vi enkelt, med hela 9-0... för min del fanns det dock inte så himla mycket att göra... utan det var mest att bygga sandslott och titta på fåglarna som flög förbi. :P men det blåste nå så fruktansvärt så jag blev alldeles kall.. så när jag skulle prata så gick det knappt för jag hade ingen känsel i läpparna.. haha Men tjejerna var jätte duktiga. Hela 9-0 är kanon bra. Det lossnade med skyttet ganska rejält. =) Fast det hade ju kunnat bli bra mycket mer egentligen. =) så jag hoppas ni firade segern ordentligt tjejer!! ( det var lagfest igår för er som inte visste.. ;) )

Efter  matchen var det bara att åka hem och börja med maten. Vid Halv fem kom famljen Hisved/Nygren på middag!! så gott det var.. det blev grillat för hela slanten. Gjorde potatis i ugnen och sallad till. Milo hade gjort jätte goda kladdkakemuffins med after eight till efterrätt. Så mätta och belåtna gick vi ner till kasen. Väl där nere så träffade vi på massa olika människor. =) så när kasen väl skulle tändas så blev det så himla hett så det kändes som man hade suttit i solen hela dagen.. billig solbränna... för det var ju gratis att titta på elden.. =) 

Nej idag så blir det till att bara ta det lungt. vi ska hälsa på mildas farmor och farfar en gång iaf.. så jag hoppas att dagen blir fin... vill ha lite värme idag..

ha en bra söndag gott folk. 

ETT STORT GRATTIS TILL FAMLIJEN LARSSON/HEDSTRÖM TILL LILLA KILLEN OCH GUSTAV SOM HAR BLIVIT STOREBROR!!! =)

ÄVEN GRATTIS TILL LINDA "KALLE" KALLIN SOM FYLLER ÅR IDAG!! (SAKNAR DIG.. HOPPAS VI SES SNART!! )

tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0