Nu var det

länge sen jag skrev nåt här på bloggen.. och ja tiden har inte räckt till. Så ni får ursäkta mig för det. Men vad vet jag.. det jag skriver kanske inte är så intressant.. :P  Iaf så har veckan rullat på som bara den och helt plötsligt är det fredag igen och veckan börjar gå mot sitt slut. Maj Månad har inte bjudit till sådär  värst mycket vad gäller i väder väg.. men vi får hoppas att det blir bättre nästa vecka. 

Nu så börjar jag komma igång med jobbet och f o m  juni månad så kör jag på.. ordentligt.. så det blir kanon.. jag kommer även kunna jobba hemifrån så det blir kanoners. pappa Henrik kommer kanske få ta någon pappa dag framöver men det är han värd.. han behöver få vara hemma med lillflisan han också. =) 

Nu är alla dop inbjudningar ute och anmälningarna har redan börjat rulla in.. så det blir nog bra. Det är ju inte sista anmälan än så fler blir det nog. =)

Kan säga såhär att Mildas små risgryn syns rätt så mycket nu och dem känns bra nog när hon suger på fingret.. haha och hon står o startgropen för att krypa... kanske har hon tagit något steg längre vad gäller det men nej ingen ren krypning än. Men jag tror det kan komma.. ;) 

Igår var vi och hälsade på Helena, Isa och Blijf och då fick Milda se hur man kryper på riktigt. Så kanske tar hon efter det.. =) Just i denna stund så är hon påväg in under bordet.. och jag funderar på om jag inte ska ta och hindra henne innan hon kommer för långt.. :P 

Idag tar jag det bara lugnt.. Vi hade hoppats på att vädret skulle vara lite bättre än regn.. men vill gudarna att det ska regna idag... ja då lär det väl få göra det..

Ha en kanon helg nu.. det ska jag ha.. babysim,seriepremiär och mamma träff imorgon... vi får se hur vi känner oss i kroppen på söndag.. :P 

Tjing..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0