Måndag morgon

och det är regn ute. HUr deprimerad får man bli egentligen? Men samtidigt så är det skönt att det regnar istället för att det är sol ute en dag jag vet kommer få spendera på kontoret. Men det får faktiskt mer än gärna regna imorgon också. Eftersom jag jag arbeta hela tisdagen så vore det ju bäst om himlen öppnade sig även då. Men som alla andra gånger så går det ju inte att bestämma över vädergudarna. Har dem bestämt sig för att regna eller solsken ja då är det ju så. 

Men nog pratat om väder och vind... inatt har jag fått sova någorlunda bra. Om det inte är min dotter osm väcker mig så är det jag själv. Förbaskade hosta och täppta näsa. =( man tycker det är lika jobbigt varje gång man blir dålig. Men jag tänker inte vara hemma imorgon. Jag ska jobba det är bara så. Men det är ju bara att härda ut. =/ 

Snart är det dags för dop och än så länge har jag inte börjat baka.. utan det blir väl till att göra det sista veckan.. Jag vill ju veta hur många som kommer. Men som det är nu så är det nästan alla som fått inbjudan som ska komma.. väntar fortfaranade på några men dem har ju denna vecka på sig. 

På onsdag kommer ju prästen hit och vi ska ju bestämma vad som ska sjungas och läsas.. Så himla svårt när man aldrig har haft dop förut.. men ja det ordnar sig väl. (undrar inte om jag har skrivit nåt om det förut... känns bekant. Men ni får ha lite överseende med att jag är lite lätt förvirrad ibland. :P )

Nej om man kanske skulle ta och lägga sig och vila men tarmen skriker om mat.. så jag får väl ta och äta frukost med Henrik medan jag är vaken och innan han hinner åka till jobbet. 

Have a nice day.

tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0