jag håller på

att hosta ihjäl mig. Helt sjukt vad det kliar i halsen. Vad gör man åt det?! det är så ooootroligt jobbigt. Men det är värst på mornarna när man sovit en hel natt. Men det blir naturligtvis bättre under dagen. 

Igår var fullspäckad med diverse saker.. jag arbetade från tidig morgon till nästan sena kvällen. Hade handbollsträning igår och det gick kanoners. TRots fem tappra grabbar som kom och körde. Dem hade fått sina rosa fina herr bollar. SÅ igår fick dem känna på riktigt klister. =) ovant för dem men jag tror dem tyckte det gick bra. 
nu var det ju synd att det "bara" var fem stycken.. och har man varit 25 stycken förut så är 5 väääldigt lite. Men vi får hoppas att det blir ändring när hösten kommer. 

Nu är jag och lill donnan vaken.. H ligger än men ska väl kliva upp vilken sekund som helst. Idag kommer prästen och ska prata om dopet med oss.. eller det blir bara jag och Milda eftersom H jobbar.. men det blir nog bra det med. =) Ska nog baka en liten kaka åt henne. 

Tror även att jag skulle behöva valla snabeldraken. Han behöver mat som i detta fall är hundhår och damm. =) 

Idag ska nog jag och Milda åka och handla.. skulle behöva fylla på skafferiet ordentligt.. vi får göra det efter två någon gång. 

ha en bra dag.

tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0