Hittade

ett brev i Mildas låda. Ett brev som jag fick för ett år sedan som jag inte öppnade förrän den 12 november 2010. =) Jag läste det igen och tycker det är så fint. Brevet är skrivet av en vän till mig som någon natt innan jag skulle plussa drömde om bebisen som växte i min mage.. visst låter det otroligt men det är faktiskt sant. Jag tänkte dela med mig av brevet till er som läser.. 

"Välkommen till världen Alice Milda Olivia!         sörgården 8/4-10

Jag är så glad över att just du har kommit till världen. Du ska veta att du varit efterlängtad- inte bara av dina föräldrar- utan av många människor. Jag som skriver dessa rader är en av din mors närmaste vänner. Kanske inte så att vi talas vid jämt eller ses så ofta- men vi har ett band som är starkt. Detta bandet är så starkt att jag känst dig innan du föddes. 

Natten mellan 25 &26/2- 2010 så vaknade jag och grät. Med tårarna rinnande ned för kinderna känner jag hur jag håller i dig och ser dig. Först trodde jag att jag höll i min son men han låg lugnt och sussade i sin egen säng. Sen ringde din mor 2 dagar senare och sa att du fanns i hennes mage.

Du kommer till en fantastisk mamma och en härlig pappa. Du kommer att göra deras liv och drömmar kompletta.

Jag hoppas att vi kommer att lära känna varandra och att du och min son blir bra kompisar. Precis som din mor och jag!!! 

Många kramar 
Sara! "

Tack sara för det fina brevet till min underbara dotter!! 
Jag önskar dig all lycka med det lilla fröet som växer i din mage. 

Kramar


Ps. vi plussade den 28 februari Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0