<3

Tack så mycket!


Tusen tack alla vänner och min familj som stöttar mig i mitt nya jobb... fast jag inte riktigt har kommit igång än.. men vi är på god väg. Det betyder otroligt mycket för mig. Jag är kanske inte i mitt riktiga esse än men jag kommer snart. 


Idag har dagen varit till belåtenhet. Jag är rätt så trött i skallen men ja jag har fått tagit det lugnt och tagit dagen som den kommer. Först blev det en promenad på morgonkvisten för att sen åka och gratta Henriks Mormor som fyller år idag. Efter det drog vi hem och fick besök av Mildas Mormor. Hon hade med sig super god kebab tallrik till mig och Henrik. Tack för maten. Sen har vi suttit och myst i soffan. Har lite skallebank men jag överlever det. Morfar arbetade så han fick klara sig utan oss idag. Vi får hälsa på till veckan. 

Imorgon ska Henrik få klippa sig och sen vet vi väl inte vad dagen har att erbjuda. =) Jag hoppas att den blir minst lika fin och bra som denna dag. Hoppas ni har haft en minst lika bra dag som vi. Börjar känna att jag har koll på vardagen. Tur jag har underbara människor omkring mig som finns för mig och min familj. 

Nej nu ska jag lägga mig i soffan igen. =) Myyyyyyyyys


tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0