tackar...

Tackar gulliga Anna och Vera för lunch och fika idag. =) alltid lika roligt att träffa alla gulliga mammor och bebisar. =) Nästa gång är det till mig ni ska men ska hitta en bra dag först. =) Mötet för babysimmet gick också bra. Hittade tt par simtrosor åt Milda som vi provade och som satt som en smäck!!! vilken läckerbit hon kommer vara i dem!! hehe 
Det var fasligt mycket folk på mötet och det är ju bra att det är efterfrågan. 

Så den 2 april börjar vi. Tänk att mars snart ha rpasserat och är förbi. Helt sjukt vad fort det går... men men så är det. Iaf så gick det hur bra som helst att träna grabbarna igen. Roligt att så många vill komma och testa. Hur det än är så är det bra för föreningen om det skulle bli en pojk/herrlag. Ala IF hade herrlag förr men minns inte när dem la ner det. Det är dags att starta upp det igen. Så är det någon som vet någon som är sugen på att lira lite handboll så är tisdagarna öppen för dem som vill kl 20-21. 

Nu ska jag nog gå och lägga mig... ska upp tidigt imorgon och träffa Anders. Vi ska lägga schema för April månad. Jag ska visst hjälpa till och i framtiden ta över den biten. Vi får se om jag fattar nåt imorgon. haha Uppdatering om det sen. 

natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0