fin främmande..

Har precis haft Ellinore och Marlene på besök. Dem kom förbi för att se hur vi hade det. Och det var ju roligt o se deras växande magar. =) längtar tills dem kläcker så vi kan ta promenad i det vackra vår vädret. Det är inte så himla långt kvar.
Jag längtar verkligen tills man slipper ta på Milda så himla mycket kläder bara för att man ska iväg på en promenad. 
Solen skiner även idag så det har ju varit en helt underbar vecka. Mina snälla grannar ringde och frågade om dem fick ta med Svante på en promenad tidigare idag. Och ingen blir ju gladare än han, så naturligtvis fick dem ta med honom. Vilka underbara grannar man har. =) Guld värt. Mannen i huset har även hjälpt oss i vinter med skottning av plogkant efter att plogbilarna har varit och plogat. Så himla snällt. =) Så läser ni detta.. Tusen tack!!! =) 

Åh vad jag längtar till ikväll då vi ska få träffa gulliga Schönning. =) Har inte träffat henne på jag vet inte hur länge. Hon ska dömma handboll i Ljusne idag så naturligtvis åker vi och kikar.. och för att träffa henne. =) Myyyys. Men innan dess kommer Hillen hit och hälsar på. Hillen är en nära vän till H.. så han ha rinte träffat Milda på några månader. hihi Så till hans besök bakar jag Svärmors hallonkaka. Recept till den finns här på bloggen under Godsaker. =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0