puh..

nu så börjar det att falla på plats... alla detaljer inför helgen då vår lilla prinsessa ska döpas inför släkten och alla vänner. =) Ser fram emot helgen. Det är en stor dag för oss. Vi hoppas att den blir så fin som vi önskar oss. 

Nu på kvällskvisten rörde jag ihop en morotskaka som ska vara med på dopet.. men ja jag skulle ha dubblat receptet.. fasen kakan blev ju så tunn.. :( men ja det är som det är.. får väl göra om den imorrn eller nåt. Men den luktar fasligt gott iaf. 

Dagen har varit kanon bra annars på alla sätt och vis. Är så otroligt tacksam för alla underbara männsikor som finns runt mig släkt som vänner. Jag får hjälp från alla håll och kanter.. helt sjukt. Vad skulle jag göra utan er. =) Malin hjälper mig och bakar och likaså Helena. Ni är så otroligt snälla. =) Mamma och Svärmor hjälper mig med tårtor.. så jag slipper göra alla själv. Jag ska givetvis oxå göra en tårta.. men hellre en än fyra. 

Gäspar och tittar lite snett ner åt höger, där ligger Henrik och Svante sked..=) mina underbara prinsar. ♥ Lillsessan sover som en stock hon.. 

så nu ska jag lägga mig oxå... gäääsp... så himla trött.. hoppas på att få sova några timmar innan hönapöna vaknar igen. =) förhoppningarna är att hon sover till iaf fyra innan hon vill ha morogn vällnigen. så god natt på er gott folk.. 

tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0