Nu var det väääldig länge sen..

Nu var det ett tag sen jag skrev nåt på bloggen och berättar jag varför så kanske ni har förståelse.. ;) Det är helt sjukt vad mycket man har att göra. Men jag har en lista och den betas av sakta men säkert. Att man får magsår ja det är väl en bonus om man inte får det. Men iaf så hade vi ju dop för Milda förra helgen. Och det blev jätte lyckat!! Det var så fint. =) Vädret var kanon och allt men det var dock lite varmt. Men vi klarade det. Milda fick jätte fina presenter!! Tusen tack alla som var där.

Just den helgen så var det även lång helg så veckan som var blev ju en kort vecka. =) det var super skönt. Men iaf så gick måndagen och tisdagen gick sen kom onsdag... då drog jag på kryssning med jobbet... Henrik fick vara hemma ensam med Milda. =) hur det nu skulle gå men det gick ju som en dans. Och vilken resa sen då. =) Vi hade sjukt roligt och jag som tänkte lägga mig och sova ut.. haha gick och lade mig vid fyra fem tiden på morgonen. Upp i ottan för att äta frukost. =) Sen ut på däck för att ta vara på solen som sken över havet!! blev sittandes där hela resan hem. Det var underbart skönt. 

Väl hemma på torsdagen så var jag ordentligt sliten. =) Vi hyrde film och som jag så troget trodde jag skulle orka kika på.. men mina bruna ögon orkade inte med filmen och slocknade en kort stund in i filmen. =) SÅ jag fick titta om på den på fredag morgon.. ville ju veta hur den slutade. När fredagen kom så var det en massa saker som skulle göras inför helgen. För i lördags då var det dags för bröllop.. Milda skulle sova hos mormor så på fredagen skjutsade vi dit henne så hon fick sova där från fredag till söndag.

Och det gick naturligtvis som en dans. Helt sjukt vilken duktig dotter vi har. Hon hade sovit länge på mornarna och varit hur snäll som helst medan mamma och pappa var och firade Sarinee och Fredrik när dem gifte sig. Vilken fest och vilken good mat vi fick!! Hela alltet var så otroligt vackert!! Vi önskar dem all lycka i framtiden. =) 
Väl hemma igår så tog jag och Henrik en löptur... hehe ja gnugga ögonen för ja ni läste rätt.. ;) det var den första löprundan för min del på över 1 år. Det var jobbigt men sjukt skönt efteråt. så det blir fler rundor har jag tänkt. 

Så idag är det ny vecka och ny dag... iochmed förra veckans speckade schema så har jag betat av ytterligare 2 saker som ska göras innan  midsommar. För ja midsommar är målet... efter det är det hur lugnt som helst.. så ja då kanske vi kan börja träffa våra vänner igen..,=)

Så nu sitter jag här vid köksbordet och ska försöka få i mig lite frukost... men jag hoppas ni har lite förståelse för att jag inte haft tiden att blogga den senaste veckan. För efter midsommar då hoppas jag som sagt att vi kan återgå till vardagen igen. =) För denna vecka blir minst lika full speckad som förra.. men dock mer på hemma planen.. Så trevlig måndag på er där ute.=)

tijing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0