tidig morgon

Solens strålar börjar som sakteliga nå altanen. Jag har varit uppe sen 4 imorse och känner att jo men visst skulle jag vilja lägga mig och vila.. men det får jag göra en annan tid och på en annan plats. Milda är naturligtvis vaken och henrik har åkt till jobbet. Snart så får han vara hemma oxå på mornarna. Han har ju snart semester. Det är 7 dagar kvar. Arbets dagar så vi räknar inte lördag och söndag. Så lite snabbt räknat så har ni väl kommit fram till att han går på semester nästa fredag. Det ska ju bli så himla skönt att få ha honom hemma ett tag. =)  Vi har en massa saker vi ska göra så dem tre veckorna kommer väl flyga förbi. =( 

Men nu så är det idag och och idag så bjuda det på fin fint väder ser det ut som. Idag får vi besök av Malin, sandra och anna med barn. Ska bli mysigt. det blir nog en promenad ner till Ljusnebadet. det är ju dags för invigning av Jungfruveckan och en gammal vän till mig ska hålla i invigningstalet! =) Lena Thomasson. Spännande. roligt med någon man känner. Men jag måste naturligtvis kolla med sällskapet om dem oxå vill det. Men det tror jag nog. =) 
Jag tänkte bjuda på en mumsig sallad och något mumsigt till efterrätt. =) SÅ det blir en kanon dag idag. =)

I eftermiddag far vi och grattar bästa Helena som fyller idag!! =) Så ett stort grattis till dig på din 26års dag! :P  

Nu ska jag buffa i mig lite frukost så jag blir mätt.. blir en sväng till cöppra innan sällskapet kommer. =) 

Ha en bra dag!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0