Söndag

Och det blåser som aldrig förr. Det har gjort det hela morgonen och det kommer ävl göra det resten av dagen. Tråkigt men det är tur det inte är hot hot hot ute.. För det hade inte gått att vara ute när det blåser som det gör just nu. När vi var in till söderhamn en sväng så blåste det så mycket så man kände hur bilen rycktes med iband. Trodde för en sekund att Henrik inte var redo att köra efter gårdagens roligheter... men det var blåsten som spelade mig ett spratt. Haha

Och vilken succé festen blev igår. Det var riktigt roligt och trevligt för den delen. En bra sammanförd fest!!! Med skattjakt och fem kamp som blev en fyrkamp.. men det var det ingen som märkte.. ;) Nej det var verkligen en tip top kväll igår. =) Tusen tack Perra, Helena, Tobbe och Hanna!!!! 

När jag vaknade imorse så kände jag mig inte ett dugg utvilad men det ska väl vara så bara för att man ska få sova fär en gång skull.. men ja vad gör man.. vi kunde inte vara utan vår lilla sessa för länge så vi hämtade henne vid två. =) och så glad hon blev sen då!!! =) hela hon sprattlade osm en tok när mamma och pappa gjorde entré på farmor och farfars altan!! hehe 

Efter det for vi in till söderhamn för att hyra en film som jag så gärna vill se. =) Och då skulle vi så stort passa på att köpa biljetter till småstadsliv Live den 22/7. Och när vi väl kom dit 15.05 ja då stängde dem naturligtvis 15.00... så det blir väl till att åka in dit imorgon istället.. men jag hoppas att det finns biljetter kvar.. för jag vill verkligen gå på det iår igen!! Förra året blev ju en succé utav dess like. Helt sjukt vad bra det var!!! =))

Så nu är vi hemma och Milda sitter i Hoppgungan och pratar för sig själv och jag kan med den konstatera att hon har vuxit lite grann sen sist hon satt i den.. =) så det ska bli väääldigt spännande  när vi ska till bvc nästa gång.. känns som hon har vuxit en hel meter sen sist... (men det har hon ju narturligtvis inte gjort) ;)Våran lilla tjej har blivit så stor.. jag satt och tänkte en dag och kom fram till att hon blir 1 år om 4 månader.... shit vad hände med tiden??? helt sjukt vad fort det går.. och jag är rätt övertygad om att det kommer gå ännu fortare så fort hon börjar gå.. där är hon inte än.. men det är nog inte långt borta.. om man ser till dessa snart 8 månader som bara flugit förbi oss.. =) Heeeeelt sannslöst! 

Imorgon är det en ny vecka och Henrik jobbar bara 2 veckor till sen har han semester. det sak bli skönt när det blir av.. då kanske man får vila sig lite. =) vi sak fixa med huset och det ska bli så himla skönt när det är färdigt. =) Målning och altanen är det som är kvar.. annars är det inte mycket att göra utvändigt. Det kommer bli såååå bra. =) 

Nej nu ska vi umgås alla tre... eller fyra blir det med svante inräknat.. sen blir det grillning och filmmys nrä lill sessan har somnat för natten. 

Ha en bra söndag gott folk.

tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0