Haha

tänka sig vilken kanon dag det blev igår. =) första had ejag och Milda fin besök av Mammorna Anna och Malin med barn. =) vi åt lunch och fikade kladdkaka och ananaspaj.  Jag hade varit vaken sen 4 på morgonen men gick antagligen på sparlåga. =) fint väder bjöds det på så vi satt ute och fikade. =) 

När främmandet hade åkt så tog jag milda och svante en promenad ne rpå byn för att inhandla present till Helena som hade sin födelsedag igår. =) efter många funderingar hit och dit så hittade jag en kanon present tillslut. hihi beslutsångest nr 1 =)
hon blev nöjd med den iaf!! =D

när jag och milda brassade till helena för att fira henne raggade jag ihop en bil som skulle delta i familjerally som anordnades i samband med jungfruveckan!! och vilken succé det blev. jag sandra och wasa begav oss ut i hälsingeskogarna i jakt på utmaningar och rätta svar!!! =) måste säga att det var väääldigt trevligt. Det var allt från frågor om bygden och uppdrag så som kasta pil, komma på namn, testa minnet och pussel. Ja det var en kanon kväll i tävlingens tecken. Kan betonas att vi kom på en hedersam tredje plats men nästa år så kommer vi att ladda ordentligt så då får man nog se upp där ute.. =) för 3 brillos will be back!!! ;) TRots sallad och pepsi och kladdkaka gick det inte hela vägen denna gång.. 

Vi laddar om för brännboll på lördag istället. vi får hoppas på vinst där istället. =) men me rom det en annan dag!! =) 



Kommentarer
Postat av: Faster

Herre gud vad du hinner med massor. Dygnet har väl fortfarande bara 24 timmar?! ;) Och att leka och tävla i goda vänners lag kan aldrig vara fel. :) trevlig helg. Kram

2011-07-08 @ 13:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0