skäms på dig P.S

Tänk att det aldrig blir som man har tänkt sig. Jag har tänkt att jag ska skriva och uppdatera bloggen varje dag om inte flera gåger per dag men nu har jag bara inte haft tid. När jag väl har tänkt att jag ska sätta mig o skriva då har det kommit något annat i vägen. Men iaf så är vi pigga o krya så det är skönt. Ikväll gav jag Milda 135 i  ersättning.. jag hoppas hon blev ordentligt mätt och att hon även står sig ordentligt på  det. Första gången hon åt så mycket så jag hoppas verkligen att hon inte får ont i magen. Jag måste fösöka ge det en chans igen att ge ersättning på kvällarna. Se om ho blir mätt längre. jaja nu har jag inte ork o sitta o skriva mer.. men jag återkommer.. god natt jag ser i kors o har flera ton grus i ögonen och ryggen den värker.. =( men det blir bättre jag lovar..

Kommentarer
Postat av: Erik R

God natt Pillan! :-)

Tycker du gör det bra ändå jag!

2011-02-26 @ 00:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0