=)

Som sagt så hade jag en underbar födelsedag och ett underbart kalas i helgen. =) 
Tusen tack hela min släkt och alla mina vänner för presenter och kärlek jag fick i helgen!!!! 
♥♥♥



Fint besök av Söta Sara och Milda så ut att trivas som fisken i vattnet i hennes knä. Bra facit för framtida barnvakt!!!! ;) Senare kom släkt och en stor hög med vänner. =) Tusen tack Kära Helena än en gång för hjälpen med Smörgåstårtan. Den var super god och det är ytterst lite kvar än idag. men den ska nog inte få stå kvar i kylen så pass länge.. ;)  Fick otroligt fina blommor både genom blombud och av de som kom o firade mig. 
Fick även presentkort på Jysk så vi ska kunna köpa oss ordentliga madrasser, otroligt fina burkar där det står Kakor och hårdbröd på. Så man kan ha dem framme. Fick veta att det skulle finnas en för kaffe också.. blir väl att man får införskaffa sig en sådan också. =) Ellinore följer du med då?! ;) Av Viktoria och Johan fick jag en recepthållare... =) där jag kan ha mina recept nära till hands. =)

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Klart jag hänger me men vi måste vänta tills första veckan i mars då kommer dom till butiken =)

2011-02-21 @ 17:53:57
Postat av: Pillan

Låter bra det Ellinore!!! =)

2011-02-21 @ 20:16:33
URL: http://familjensjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0