uscha

nu är det inte roligt att vara liten.. Har en liten tjej här hemma som är rosslig i halsen och hostig. =( vi sa för två dagar sen att hon blivit så mycket bättre i förkylningen. Så efter babysimmet slog det och pang sa det så har hon hosta och är förkyld igen. =( varför?! jag vill hosta och snyta mig åt henne. Hon har som tur är ingen feber men bara för att jag säger det nu så får hon väl det också. =( Så nu är vi vaken och H har precis åkt till jobbet. =( Frågan är hur länge vi blir vaken nu. Tycker så himla synd om henne. Vet inte om jag vill dra ut henne på nån promenad när hon är såhär heller. men jaja då kanske hon sover iaf. och det behöver hon. vi får se hur jag gör. Hur det än är så behöver mamma sin motion. Men det är inte viktigast i denna stund. 

Helgen i sig var kanon bra. Fint väder och vi tog bilen och åkte till fotbollsträningen igår. Så imorgon ska jag göra min första träning är det tänkt.. :/ shit hur ska detta gå. haha har inte stått på över tre år och nu vill dem att jag ska lira cup det första jag gör. Men hur är det man säger. ränderna går aldrig ur en tiger. Så det kommer väl gå bra det här antar jag. Men en till målvakt måste dem fixa. För jag kan inte vara den enda. Det funkar inte. jaja det ordnar sig nog. 

Nej men så har väl det sett ut i sitt stora hela... veckan kommer bli lugn har inget stort inbokat. Bara lite träningar. Imorgon blir vår lilla prinsessa 5 månader. Shit vad fort det går. =/ jag hinner inte med. =( om en vecka ska vi på bvc och då är det 5 månaders spruta som gäller. =( men det går ju över fort. inte lika illa som förra gången får jag hopppas. 

men ha en bra dag när nu eran börjar... min började för ca 20 minuter sen..

tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0