tisdag

morgon och vi har redan hunnit med en spya.. men det är tackvare den förbaskade hostan som gjorde att maten kom upp nästan lika fort som den kom ner i den lilla magen. =( men det gör ju inget.. Vi går på sparlågan just nu.. vänatr bara på att hon ska visa tendens till att vilja sova så vi får lägga oss och vila igen. Känns som att jag har varit vaken hela natten.. vid halv fyra fick H ta över... jag blev tokig... hon finner ingen ro i att sova men jag hoppas hoppas hoppas att det har med hostan och förkylningen att göra. Men nu har vi klarat natten iaf och får jag bara sova någon timme till så är vi fit for fight. Det blir nog en promenad idag med susanna.. fotboll och handboll står på schemat ikväll.. så jag lär väl däcka i soffan ikväll.. eller jag kanske inte ens tar mig dit. haha 

ha en bra tisdag gott folk..

tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0