sol i sinne...

och brun inne kommer nog bli en klyscha jag tar till när man inte kommer vara ute när solen skiner.. ;) vi får se hur mycket sol man kommer kunna lapa i sig denna sommar.. förra året gick man höggravid och fick sol så det både räckte och blev över. Men det blir väl kanske så även denna sommar. Djungeln för mig är det här med hur gör man med barnen?! ska man smörja.. eller inte smörja..?? för jag misstänker att Milda inte kommer ligga snällt på en filt i skuggan.. utan hon kommer nog röra sig lite mer och då är ju frågan hur gör man då???? ja men naturligtvis skaffar jag mig ett solskydd som man kan ha med sig och även ha hemma.. jaja det ger sig väl hur man gör...
Nu så är det snart slut på april och Maj månad står för dörren. Sjukt vad fort det gått.. snart är vår lilla prinsessa hela 6 månader. hmm vart tar tiden vägen. Den 3 maj har jag varit hemma exakt 1 år. Och vad fort det året har gått. Nej nu står sommaren för dörren och ingen längtar så mycket som jag.. tänk att få vara ute utan att klä på Milda massa kläder och hon kan sova ute i vagnen under en filt i skuggan utan att bli för nedkyld.. Nej sommaren är en härlig tid på året. 

Iaf så har svante fått sin 3 års spruta nu och nästa ska han ha om 2 år igen. DÅ har han hunnit bli 5 år.. oj då vågar inte ens tänka så långt.. men jaja det ordnar sig.. 



Igår så fick jag hjälp av bästa Ida Skoglund med att åka in till stan för Svantes spruta. Vi tog en mjukglass på stan. Är så stolt över henne. Hon var och spelade med landslaget förra helgen.. i Ungern. Och jag är rätt så säker på att hon kommer komma ännu längre. =) kör på bara!!! du är bäst!!

Nej nu ska jag försöka få i mig lite frukost. det blir 2 ägg även denna morgon. =) 

imorgon är det babysim.. men vi får se hur Milda mår... denna förbaskade förkylning..=( jaja det återstå att se.. 

ha en bra fredag.. 

tjing



Kommentarer
Postat av: idalouiseskoglund

Tack själv för en härlig dag!

du kan va bäst :) pöss

2011-04-29 @ 14:11:59
URL: http://idalouiseskoglund.blogg.se/
Postat av: Mallan

Inge smörja under ett år. De ska vara i skuggan hela tiden. Passar bra för mig det :)

2011-04-29 @ 20:38:20
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0