påsk

helgen är här och som vi har väntat.. ;) hehe nej då men i och med påsken så kommer även våren.. tycker jag. Varje långfredag btukar vi angla.. men iår så infaller påsken så himla sent så isen har gått för länge sen. Så iår blir det fiske i pipsjön för grabbarna istället. Vi tjejer stannar hemma någon timme till. Sen tar vi en promenad dit. Jag hoppas att solen kommer titta fram senare så man får lite sol på sig. =)

Igår hade vi en mys torsdag ute på e-center. Jag och Milda packade in oss i bilen för att träffa Malin, Anna och Viktoria + barn. Vi hann med både shopping och lunch. Och fint väder var det också. Så det var en härlig torsdag. Jag hade handbolls träning med grabbarna också men det blev bara små grabbarna som tränade.. dem äldre hade visst annat för sig.. ;) ja men ni vet sånt där vuxen grejjer. Men tre fyra stycken tappra ena kom för att träna.. men träningen ställdes in i brist på folk. Vi får hoppas på bättre uppslutning nästa vecka. 

Jag och Svantefick även oss en ordentlig promenad. Grannen Linda skickade Sms och frågade om vi ville hånka på och naturligtvis ville vi det. Och vad skönt det var sen då. Varmt och skönt och som vi pratade.. haha många skratt. tack Linda för sällskapet. =) det var roligt att du ville ha med oss. 

Så nu sitter jag här vid frukost bordet och ser hur henrik klär på sig för fiske... Ikväll blir det middag med svärföräldrarna och svågern. Mysigt. 

ha en underbar påsk alla människor. 

tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0