idag är det dags

för första fotbolls matchen på tre år.. och det blir inte bara en heller utan minst fyra.. det är cup på schemat i helgen..huga hur ska detta gå?! det visar sig ikväll om inte annat imorgon kväll när jag ligger i soffan med skrubbsår och ont i muskler och leder. =) hehe Nej men det blir nog bra det här!! =) 

Kan konstatera att jag har en dotter som verkligen tar sig fram på golvet nu. =) så himla roligt och se och konstatera hur fort det egentligen går. Och inte får hon bada idag heller.. hon är fortfaranade snorig och hostig så vi har sagt att det inte är bra att vistas i det varma vattnet.. abkterierna frodas riktigt bra då. =/ 

Nej nu ska jag äta min gröt och dricka mitt vatten. Wish me luck!!

Tjing




Kommentarer
Postat av: Mallan

Goooood luck!

2011-04-16 @ 07:55:55
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Henrik

Det är fem matcher gumman, 4 idag och en imorgon sen ev. semi och final. Som vanligt har jag stenkoll;)

2011-04-16 @ 10:05:19
URL: http://familjensjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0