hjälp mig stoppa tiden

någon... helt sjukt vad fort det går.=( eller det är ju roligt också men man vill ju hänga med också. Igår tog Milda ett stprt steg i sin utveckling. När vi satt uppe på golvet så tog hon sig fram över golvet genom att lyfta stjärten ta hjälp av benen och dra sig fram med armarna. Jag trodde jhag såg i syne men H kom hem i samma stund och jag bad honom att komma upp och mycket riktigt vår lilla tjej har kommit på hur man tar sig fram. Nu gäller det att sätta grind/galler för trappan ner.. för annars händer det en olycka. SÅ ja vart tar tiden vägen egenltigen?? men det är väl bara det att man inte vet när dessa saker ska komma så man tycker att det går för fort.. men herre gud hon har redan hunnit bli 5 månader.. shit...

igår kväll så slog det mig att "hjälp jag måste ut med dop inbjudningarna.... det är snart maj månad.. aja men det får bli efter påsk" Snart har hela april passerat och vi är inne i maj månad.. ja då blir vår tjej 6 månader... jaaa det går fort.. men det är bara att häänga på tåget som går fortare och fortare. Nu har vi snart ätit frukost och då ska vi ge oss ut på promenad med Anna Karlsson. Hej vad vi sak gå.. hon såg skräckslagen ut igår när jag träffade henne och sa hur lång runda jag och Susanna tillsammans med våra barnvagnar, brukar ta. =) men det går fort. tror hon kommer klara det gallant. =) 

tjing på en stund...
Btw sooolen skiner. =) jipppiiiiii!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0