det blev

en dag i hudik med Anna och Vera. Och så mysigt vi hade det då. =) vid tio kom tåget och hämtade upp mig och Milda och sen klev Anna och Vera på. Solen sken och dagen kunde inte bara misslyckas. =) och det gjorde den inte heller. Vi hade det super mysigt och käkade lunch och shoppade lite åt våra prinsessor. Så fina dem kommer vara i sommar. Och mer kommer det handlas.. men inte denna månad.. vi tar det nästa månad när mamma har fått arbetat in lite cash. =) 

Så tusen tack Anna för denna dag. Vi stannade till hos mormor för att hämta upp svante som hade varit hos Morfar hela dagen medan tjejerna sprang på stan. Så jag kan bara summera dagen med fem plus av fem möjliga. =) 

Så nu ska jag mysa ner mig i soffan med Älsklingen... kolla vad det bjuds på tv ikväll.. =) have a nice day my friends. 

tjing



Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för en toppen dag pinglan! Jättehärlig dag med små brudarna :) Kram kram

2011-04-27 @ 21:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0