Bvc

och sprutor stod på schemat igår. Och Lill höna hade inte vuxit så himla mycket men hon hade iaf gått upp 400 på en månad. men inte vuxit nåt på längden. Men vi sa det jag och Evy att hon rör på sig så otroligt mycket nu så hon gör ju av med allt hon får i sig. Sprutorna gick ju jätte bra att få. Hon grinade till lite grann.,..men sen så var det över. =) skönt det iaf. 8200 vägde hon iaf och var 66 cm lång. Så hon går sakt man säkert uppåt. =) Nu ska vi njuta av påsken och bara vara. Det är skönt det. Antar att det inte blir någon angling på fredag som det brukar vara.. isen tror jag redan har stuckit iväg.. =( synd tycker jag då dock.. hade varit mysigt och gett sig ut dit någon gång under dagen. men vi får väl hitta på nåt annat istället. =) 

Nu ska jag göra frukost. Milda har redan fått sin. Mulet är det ute så det blir ingen promenad idag..fast jag egentligen skulle behöva.. men städa här hemma är högre prioritet just nu. ;) 

ha en bra dag. 

tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0