Snart är mitt tålamod slut...

och då lämnar jag över stafett pinnen till Henrik. F o m 1 dec ska han vara hemma och vara pappaledig!! Äntligen ska jag få komma tillbaka till jobbet. Känner att nu så får det vara nog. 1,5 år hemma får räcka. Så nu har jag bara några veckor kvar att vara hemma..  sen så är det dags att arbeta arslet av mig. 

Anledningen till att jag blir så trött på att vara hemma är delvis att vi sover inte längre än till 6 på mornarna.. och då är det så varje morgon. Jag blir galen. Jag skriker inombords. ibland skulle jag bara vilja slå sönder något... jag skulle vilja krypa ur skinnet för att slippa kliva upp den tiden varje morgon. Och det är gnäll hit och gnäll dit. Vi klänger och sliter och drar. Men det hör väl till. Men hur som helst så tar ju faktiskt tålamodet slut en vacker dag.. Jag älskar inte mitt barn mindre för det!!! 

Idag är en sådan dag... jag skulle kunna låsa dörren och gå härifrån. ( men naturligtvis så ska jag ju inte göra det!!! ) nej idag sak vi in och besiktiga om bilen... haha kan ju säkert låta konstigt eftersom vi har en -08. Men vi fick backning på sommar däcken. så jag ska åka in till bilprovningen, säga hej och berätta att jag ska besikta om bilen, betala 200kr för att dem ska titta att jag bytt däcken, och sen åka därifrån. bra tim penning vill jag säga iaf. Sen efter det blir det jobbet en sväng. En kille ska göra test för att se om han kan få jobba hos oss. 

Sen ska jag valla Milda på öppna.. behövs kan jag lova... så ser vår dag ut.. jo sen blir det träningar naturligtvis. Ska bli skönt och få rensa skallen lite. Känner att vissa dagar går jag evrkligen på sparlåga...

Kände att jag blev väldigt negativ nu men ja man måste ju få dem dagarna också... så är livet... upp o ner som en bergodalbana!! 

fot Faster Inger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0