rensa??

Ibland känner jag att varför i hela friden har jag Facebook??? det är sjukt egentligen hur det funkar. Och nu så är det ju så att dem har ändrat på allt oxå så man vet ju inte vart man ska läsa nu heller. Men jag känner att snart så kommer jag nog droppa det där och leva ett annat liv. Visst det blir väl svårt i början men sen kanske man vänjer sig. Man klarade sig ju utan det förut. Nej jag känner att allt som händer sker på facebook. Visst jag är flitig med att uppdatera där titt som tätt.. men ibland känner man bara att Blääää vill inte ha det. Nej ska ta mig en funderare på hur jag vill ha det.... fram tills dess.. övertyga mig om att jag ska ha den kvar... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0