Natta

Nu så är fredagen gjord och så även kvällen... Nu är det lördag enligt min klocka på telen. Så nu kan jag skriva idag. Idag blir det en löprunda och sen ska pappa Henrik iväg på plastfäktning. Vi hoppas att farbror Micke stannar till hos oss en sväng innan han fortsätter norrut till Hudik! Det var länge sen han hälsade på... Sist var i samband med begravningen. Sen är det dags för fotbolls avslutning!! Och jag har inte bestämt mig än för om jag ska dricka och bli full eller om hg ska ha milda hemma och vi åker i hälsar på en sväng innan det är dags för henne att sova. Pappa Henrik får naturligtvis vara kvar på festen och dricka några kalla! ;)

Nej det är väl så lördagen ser ut ungefär. Så det säger bara pang så är vi på måndag igen och ny vecka och blablablablabla ja bi vet allt det där! ;) nu ska jag sova....


Den här virvel vinden skulle jag vilja åka!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0