Frisör för en kväll...

Så har man gjort karriär som frisör och överträffat sig själv oxå!! Tog bilen och for till näset igår kväll där jag blandade färg och färgade hår för att sen hugga in med saxen.

Jag såg framför mig hur jag ville ha det, letade förbrilt efter en film/instruktions video för klippning på internet men förgäves.. Så jag fick testa mig fram...

Och som jag klippte och det blev ju sjukt bra!!! Min "kund" blev nöjd med resultatet och det är ju det som är huvudsaken!! :-)

Så nu vet jag hur jag ska göra nästa gång... Tror jag!! ;-)


Kommentarer
Postat av: Mallan

Tack bästa du!

Jag är så NÖJD!

Du lyckas med det du tar dig för.

Kraaaaam

2011-11-22 @ 22:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0