Bagare Sjödin

Så knäppte man på ugnen även denna morgon... Fast idag fick han bara arbeta drygt en timme. Sen var det färdig bakat. Har gjort 2 kladdkakor, 2 tosca kakor, chokladbollar, silviakakor, snickerskakor, chokladkakor, pepparnötter tigerkaka och slutligen bullar. Känner att det kanske räcker. Nu har jag inte tid att baka nåt mer. Blir två tårtor på lördag sen får det vara! :) känner att jag inte gjort nåt annat än o bakat. Men det är ju roligt också! Så på lördag blir det kalas om någon hade missat det. Hejja milda som fyller 1 år och Henrik som har fyllt 35 år!! Full stuga!

Ska bli spännande och se hur milda kommer reagera med alla paket och fika och framförallt folket!! Våran lilla tjej har blivit stora tjejen! Hon är ingen liten bebis längre utan hon är ett barn! Det blir väl så när man börjar gå vid 10 månader!! :D hela hon förändrades. Nej nu ska jag ta och lägga lillhöna som somnade i mitt knä medan jag skriver detta. Sen ska jag ge mig på över våningen som behöver städas! Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Faster

Mums. Hade varit gött att få smaka på allt det goda du bakat, men framför allt bäst att få träffa er. Men vi har ju en egen födelsedag att fira (även om det inte är så jämnt som dina jubilarer). Det får bli en annan gång. Kanske kan du spara några smulor till dess... ;)

2011-11-10 @ 10:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0