Söndag igen

och vart tog veckorna vägen egentligen? Idag hann vi med rätt så mycket. Eller man kan säga att vi hann med en hel del denna helg. Vi har grattat folk på födelsedagar och ätit gott och klippt gräset och handlat och ja vad mer har vi hunnit denna helg... 

Just nu sitter vi och njuter av grillad kyckling lite lyftpotatis och en god sås till. Vädret bjuder på underbar värme och solsken! Man ba njuter. Milda somnade precis och vi som skulle till Familjen Hedvalls efter maten.. vi får se hur länge hon sover.. det får ju inte bli för sent. Annars får vi ju hälsa på dem en annan dag. =)

Veckan som kommer blir späckad med allt vad planering innebär. Tisdag blir H hemma och pappa ledig. Då ska jag arbeta. Men vi får se hur lång dag jag orkar med.. :P var ju som sagt över 1 år sedan jag arbetade sist. Men vi blir iaf tre som drar iväg till hemlig ort och kör av några timmar. Blir kanon det. Sen måste jag ju vara hemma för killträningen. Ja det är mycket som ska klaffa som sagt. 

Onsdag kommer prästen hit och ska prata om hur vi vill ha dopet. Men hur vet man det när man inte planerat ett dop förut?? hmm jaja men det blir nog bra. =) För det står snart inte på så är vi framme vid dopet. =) Sen är det sommar. =) 

Tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0