Vilken Helg.

Vilken helg det har varit. Helt underbart vacker. Fint väder sköna promenader och god mat. Kan inte bli bättre.. Idag tog jag och Farmor en promenad till mormor medan H och farfar tog bort tegelpannorna från taket. Dem skulle visst bytas ut på farmor och farfars hus. Så vi njöt av solen och det sköna vårvädret medan vi gick till Southlightne och Mormor. 
sen var jag och farmor in på E-center där handlade vi kläder till Milda. Nya bodys och en jacka. Dolalr erbjöd fina(billiga) strumpor av bra kvalitet och strumpbyxor (oxå billiga) =) 
Så nu trör jag Milda klarar sig med strumpor. Dem andra började visst bli liten. nu ska jag ta mig till övervåningen för solsidan.. 

Tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0