Vilken dag det blev..

Anlände hos Malin vid 10 ungefär.. kom hem vid kvart i 6. Nu har jag gett Milda lite gröt och morot och potatis blandning. Det gick hem men hon åt inte upp det. SÅ jag misstänker att hon inte var riktigt sugen på det just nu. Men jag skickar med en flaska ersättning till pappa ifall hon skull bli hungrig. Jaja det visar sig när dem kommer hur det har gått.. Själv ska jag nog mysa ner mig i soffan och bara njuta och tycka synd om mig själv för min onda läpp. Hoppas att det ger med sig snart. Det är så obehagligt. Fortfarande svullen. Jag kan inte skratta och jag kan nästan inte tugga.. det är så himla bökigt just med att inte kunna röra läppen. men jaja det blir bra.. ska sluta klaga över det nu.. börjar bli tjatig nu känner jag. men men det får ni ta... Nu ska jag gå upp o lägga på soffan. go kväll

tjing



Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas du blir frisk i läppen så du kan äta massa fika utan problem på Lördag!! Simma lugnt;)

2011-03-31 @ 21:26:33
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Mallan

Imorron ska jag inte få dig att skratta :D

Tack för allt idag! Du är en toppentjej du!

kraaaaam

2011-03-31 @ 21:27:49
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Pillan

Helena.. jag får kämpa mig genom fikat isåfall. =) hihi måste ju bara ha fika. =)kram



Mallan.. nej det gör inget att du får mig att skratta. Jag får försöka att hålla mig. Eller jag skrattar på mitt sätt då.. =) DU är en kanon Pingla du med!! kraaaaaaaam

2011-04-01 @ 06:52:17
URL: http://familjensjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0