Vart tog dem fina sängarna vägen??

Den 7 mars åkte jag och Henrik till Jysk för att beställa nya sängar, eftersom jag sover i en sacko säck just nu. Så mjuk är den. Iaf så hittade vi en som vi ville ha och vi gick till disken och beställde den. Det skulle ta ca 1 vecka kanske 2. Vi hade ingen brådska sa vi.. vi lämnade butiken glada i hågen över att vi äntligen skulle få nya sängar....

1 vecka går....

2 veckor går....
På Måndag är det 3 veckor sen som vi beställde våran säng..Så jag åkte in till Jysk idag och frågade lite snällt vart våra sängar tagit vägen... hmm av någon konstig anledning så hade inte beställningen kommit iväg och det hade inte kommit några sängar. Med andra ord vi hade inte gjort någon beställning. Tydligen så hade sängen som vi beställt utgått ur sortimentet.. hmm och ingen hade varken sett eller hört nåt.. så beställningen var borta.. 

Så det gjordes en ny idag och den kommer nästa måndag.. 
Vi skulle kompenseras... och det kan jag lova att vi ska få  också... 
Dåligt less man blir då... jaja det är som det är.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0