=)

Jo hör o häpna jag var in på min facebook sida innan jag gör detta inlägg och jag blir så förbannad... 
Det går ju för fasen inte att skriva eller klicka vidare på vissa sidor.. undrar om det är någon annan som har upplevt det eller om det bara är jag?! men arg blir jag iaf... så vi får se hur länge till man använder sig av den...
men arg blir man iaf. Nog om det...

Natten har iaf varit riktigt bra. Milda har bara vaknat två gånger... fick mat en gång. Hon fick i sig hela 165ml igårkväll. Helt sjukt.. jag satt och matade henne så hörde jag hur hon sög efter luft.. då var det tomt i flaskan.. haha helt sjukt. Hel nöjd vart jag då. =) hon är ju så duktig min lilla tjej.

Minns att jag sa igår att jag skulle bjuda på lite bilder från mobilen... på annat än Milda.. så ja varsegod här kommer det lite smått o gott..=)



Det här är från anglingen ifjol. tror klockan är 7 på morgonen eller nåt sånt. 



Mamma go ♥ Svante!! 



Ailien hunden Svante med sin bästa kompis Blijf! Detta var för snart ett år sedan. 



tror Nellie vill ha en lika bädd som Svante. =)



Fann en bild på min fot som jag stukade för 1.5 år sedan...



från en annan vinkel...



Man kan ju säga att fotknölen vart tog du vägen... haha



Kvälls solen i Stockholms skärgård. 



En av favoriterna..



Farbror Melker var inte hemma.. :P



Det föddes flera björnar ute på Hölick i augusti!

Nej nu får det vara nog.. =) 
Måste ju spara lite bilder..


Kommentarer
Postat av: Helena

HAHA, snacka tjockfot=) Men ja vet hur det känns, uscha!!

Åh va liten Blaffan va!! Förstår nu varför hans täcke är tajt iår.. För mkt julmat, höhö=)

2011-03-02 @ 16:28:04
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahha, jag kommer ihåg din elefantfot som du körde upp i bilrutan och visade för emils lagkompisar..hahahhahah...knäppa goa du!!

2011-03-03 @ 11:03:56
Postat av: Anonym

skulle väl skriva att det var från Micaela oxå kanske =)

2011-03-03 @ 11:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0