underbara fredag

Så var vi vakna igen. =) vi slog upp våra ögonen vid 6.30. Vi har hunnit äta och bajsat.. så puh.. snart bär det av till Näset för att träffa mammorna Malin, Sandra och Sanna. Vi tänkte ju ta en promenad i det fina vårvädret... men som det ser ut nu så blir det i det gråa och trista höst/vinter vädret. Men när mammorna är med skiner alltid solen. =)

Igår när jag kom hem så var jag som i en dvala. Man blir ju alldeles matt i kroppen men jag rekade på mig under kvällen. Skulle se kalla fakta men somnade på soffan. Milda sov nere när jag vaknade på soffan och jag frågade H lite yrvaket vart hon var.. snacka om att inte veta vilken dag det var eller någonting. 

Ikväll ska vi grattulera Bästa Farmor som fyller år. =) Det ska bli mysigt. Och imorgon blir det firande av brors dotter som fyller år. Mycket födelsedagar i Mars som sagt.. men det är ju bara att beta av dem en efter en.. =) 

ha en bra dag där ute...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0