tingsrätt...

Förstår inte att jag ska bli så nervös varje gång.. för jag vet att jag oroar mig i onödan. Men det är oundvikligt att inte känna sig nervös för nåt sånt... =( ni som varit iväg vet ju hur det är att vara vittne i tingsrätten. Men det hör till i mitt jobb så jag måste ju härda ut och göra det... annars kommer dem och tar mig i örat. Så Milda ska få vara hos Milo och Emma en timme ungefär medan mamma åker iväg. Det kommer nog gå bra. Man är ju lite nervös över det också.. men jag vet att hon kommer sköta sig utomordentligt hos Milo. =) Nej nu ska jag nog ta och göra mig klar... dags att fylla magen med mer än coca cola. =) ser fram emot helgen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0