Tankar...

Ibland funderar man över vad man vill med sitt liv... hur man vill att det ska vara... och jag har funderingar på det ofta. Hur hade mitt liv sett ut om jag inte hade gjort så utan om jag hade gjort si. Jag kan bli så förundrad över hur människor tänker ibland. Hur mår dem egentligen? man måste ju själv må dåligt innerst inne om man vill att andra ska göra det. Jag har mer o mer börjat insett saker o ting. Att det är inte alltid som man tror att det ska vara. Jag skulle bara vilja skrika ut hur missnöjd och besviken jag är. Men "snäll" som man är så suger man åt sig och biter sig i läppen för att inte säga något man får ångra sen. Men vissa tänker nog inte så. utan dem kör sitt race och röjer andra ur sin väg och bara plöjjer. Dem tänker inte på att någon kan bli ledsen och besviken. Det är tur man har människor runt sig som ger en energi och inte  tar den ifrån mig. 

Just precis i denna stund kom tre stycken av den kategorin upp för trappen. Mina absolut viktigaste kuggar i livet. Utan dem skulle det inte finnas nåt att leva för..
♥Milda ♥ Svante ♥ Henrik♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0