Taco paj

Idag gjorde vi tacopaj. I mitt tycke den godaste jag vet.. så jag delar med mig av receptet till er... mycket nöje

Deg:
100gram margarin
2 dl mjöl
½-1 påse riven parmensan (liten påse)
2 msk Vatten

Fyllning:
300-400 gram köttfärs
1 påse tacokrydda
2 hackade tomater
1 brk Hackad chili
1 brk creme fraiche
1 klick majjonnäs 
Riven ost och vitpeppar

Gör pajdegen och tryck ut den i en paj form. Bryn färs och tillsätt kryddorna. Kom ihåg tillsätt EJ VATTEN!!
Fördela taco färsen över pajdegen. Hacka tomaterna och lägg dem över färsen. Gör samma sak med chilin. Blanda creme fraiche, ost, majjonnäsen och vitpeppar i en burk. Bred ut den som ett lock. In i ugnen i 225 grader i ca 25 min. Låt det väl smaka. =)

Kommentarer
Postat av: Mallan

Kanooooooon! Skulle fråga om receptet!!! Ska sparas! Mums!

2011-03-13 @ 21:29:56
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0