stor handlat...

Nu så är vi hemma igen efter en sväng in till stan med Ellinore. Det var ju dags att handla. Så nu finns det mat i kyl o frys igen. =) Tack Ellinore för sällskapet. =) Alltid lika mysigt och träffa dig!! 
Tycker verkligen om mina vänner!! =) Ikväll så ska jag, Bara jag, åka till Näset och umgås med Malin och Milla. Ska bli skönt men samtidigt ovant att vara ensam utan barn. jag har inte varit bortskämd med det den sista tiden. Spännande och se hur det kommer gå. Men jag tror det kommer gå som en dans. =)
Nu så ska jag lägga mig på soffan och glo på burken. Måste passa på när Milda sover. =) Man vet inte hur länge till hon gör det. TRor det blir fläskfilé med pot klyftor till middag idag. =) då blir nog mitt hjärta glad. Så tack o hej för mej!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0