Rygg till mage...

Har en liten tjej som har kommit på hur man verkligen tar sig från rygg till mage.. nu gör vi det hela tiden. Men blir väldigt arg när man inte kommer någon mer stans. =) hihi Hon är ju bara för söt.

Igår var vi hos Malin, Fredrik, Neo och lilla Milla. Och vilken kväll det blev. God mat gott fika och en bra duell i Helt hysteriskt. Jag vann en gång och Malin en gång. Jag tog en Power nap mitt upp i allt spelande.. men det var ett geni drag av mig eftersom jag kom två då. Tusen tack familjen Olsson för en hel mysig kväll. =)

Idag är det hyffsat fint väder. Inte lika fint som igår men solen skiner iaf. Så vi funderar på om vi ska ta en lång promenad för att hälsa på Farmor o farfar. Vi får se hur vi gör. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0