Onsdag...

Nu så har nästan hela onsdagen gått och halva veckan har gått... jag har redan hunnit träffa Malin två gånger.. haha Men det är ju så himla roligt att träffa henne och hjälpa henne. 

Idag har jag varit upp till Hudiksvall och på sjukhuset. Skulle operera bort min ärrbildninga jag fått på läppen.. shit vilken fläskläpp jag fick.. haha Men satan vad ont det gör nu.. :/ hungrig som en gnu är jag och det enda jag får äta just nu är flytande.. =( det var ju taskig tajming att jag inte åt innan jag opererade mig. men men sånt man får leva med.. jag kan ju äta sen istället.. får se om jag gör iordning nån soppa som jag har hemma. För Henrik står det Korv och makaroner på menyn.. hade gärna velat ha... men jag får avstå... 

Väntar på att svärföräldrarna ska komma så dem får träffa Milda lite. Nu ska jag titta när Henrik äter... avis.. svar ja..

tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0