Goder morgen

Så var det fredag igen och inser att jag varit 30 i snart 2 veckor... tyckte nyss att det var dags att fylla. hm vart tar tiden vägen. Nyss var det söndag och mina härliga Härnösands tjejer var och hälsade på. Men nu har det snart gått en vecka och jag undrar när jag får träffa dem igen. MÅSTE bara åka upp och hälsa på... men frågan är bara när. Imorgon hade jag tänkt att vi skulle åka upp och kika på deras sista hemma match för säsongen.. men då är det så olyckligt att min barndomsvän Sandra kommer hem och ska fira sin 30:de födelsedag i Schusne. =) Varför ska allt hela tiden hamna på samma dag och samma helg?! kan någon förklara det för mig. =( 

Men det är ju så typiskt att det ska vara så. det slår aldrig fel. Jag blir galen snart.. men det är väl bara att leva me det och inse att tiderna förändras. Men ni ska veta det att jag saknar er väldans mycket mina tjejer!!!! Ni är ju bosatta över hela sverige nu. Kanske någon gång kan vi ses alla igen... kanske...

Nu ska jag ta min dotter som sitter och gnäller. Hon är fortfaranade lite rosslig i halsen och snuvig på mornar och nätter. Men det går väl åt rätt håll tror jag. Jag har bröstmjölk, koksalt och snorsug i högsta hugg så det ska väl bli bra snart. 



Kommentarer
Postat av: Helena

Bilstolen köpte vi för 2292 tror jag att det var=) Tror att det var på jollyroom.se!

Har läst massor om stolar och den där verkar kanonbra! Säker men tar ändå ganska liten plats i bilen=)

2011-03-04 @ 09:47:17
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0