Frostig morgon..

Burrrr det ser väldigt kallt ut om man kikar ut genom köksfönstret. Idag kommer vi stanna inne så länge vi kan. Men solstrålarna försöker tränga sig frm genom trädtopparna och jag kan skymta blå himmel mellan träden. Kanske blir det varmare. Skulle ju sitta fint med ännu mer sol idag så den förbaskade snön smälter bort. Vill ha vår nu.

Vaknade med huvudvärk imorse. Har haft svårt att sova inatt. Vet inte varför men det bara var så. Iaf så tog jag två alvedon i hopp om att värken skulle ge sig. Och ja jag tror det blev bättre. Hatar att ha ont i huvudet.. iaf när jag är ensam hemma med Milda. Men hon är ju så snäll så det går ju så bra ändå. 

Vi ska få besök nu på förmiddagen. =) Mysigt. Ikväll blir det handboll på Hallen. Vi ska få träffa söta Schönning. Det var ju ett bra tag sen. =)

Nu ska jag se om Milda vill sova igen.. på återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0