Fin främmande.

Idag har jag och Milda haft fin främmande. Först kom Malin och Milla och hälsade på oss. Jag gjorde ordning en pannkaks smet och gräddade en kladdkaka. =) Efter 14 kom Nellie hit, hon ville hit efter skolan och klart hon fick göra det när vi ändå bara är hemma. Jag hann med att dammsuga hela huset och nästan tvättat upp all tvätt. 

Jag öppnade fönstren och vädrade så mycket att Malin frös. Stackarn. Nu så är det fritt från Hundhår en dag iaf. Sjukt vad han tappar hår nu. Gräsligt mycket är det iaf. Nu så har H kommit hem så nu blir det middag. Det har varit en härlig måndag. Tack ni som förgyllde den. =)

Tjing



Som vanligt så hann vi med ett parti labyrinth. Nellie ska inte hem än så vi kanske hinner med en sväng till. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0