=)

Idag tog vi en promenad. Vi skulle ha fått med oss Maria och Tova men Alva var sjuk så då får vi ta det en annan dag istället. Det var ju tänkt att Viktoria och Klara skulle ersätta dem men då stod söderhamns borna utan bil.. så vi fick ta eb promenad själva. Det gick ju bra det med. Vi var ute kanske i en och halv timme. det var så skönt. Det var solsken men ändå lite kyligt. Alldeles perfekt. Jag tog med mig Svantes borste så vi stannade till en stund och borstade honom. Och som det lossnade hår.. :/ bättre fåglarna får ta det än att vår dammsugare får äta det. ;) 

Väl hemma igen så kurrade det i maggen. Så jag fick i mig lite lunch... fick för mig att jag ville baka. Så jag gjorde lite havreflarn. Dock blev det bara en smet och inte så många flarn. Så jag ska jag göra fler sen någon dag. Hade inte så mycket havregryn hemma heller så... Imorgon ska vi träffa Ellinore och Marlene. Båda två går i väntans tider. Så vi får snart ta långa promenader i vår värmen. =) nice. 

Nej nu skulle det visst bjudas på mat i SOuthlightne. Sen får ju Milda träffa mormor också. =) Det blir ju myyyys. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0