dags att köra igen..

Dags att köra på igen. Gröten är i magen.. väskan är packad både min o Mildas. Nu väntar jag bara på att hon ska vakna så vi kan åka till Southlightne för ett löppass. =) ska bli skönt att få svettas ännu en gång. Jag hoppas kunna hålla i detta nu så det blir ändring när det gäller kroppshållning och extra kilon. Det gäller ju även att jag håller mig från godsakerna. Så jag hoppas att det int eär någon som har med sig gotta till Öppna idag.. lättare att hålla igen då.. ;) 

Idag fyller min Kära mamma år. Ett stort grattis till dig. Senare idag kommer vi och fyller huset till bredden. Det skulle visst bjudas på smörgåstårta. =) hon gjorde även chokladbollar igår. Hon tänkte mest på barnen så jag hoppar dem.. fast hon har kokos på dem.. räknas dme som nyttiagre då?? :P hihi 

Milda fick tillägg igår kväll och jag tycker mig ana att hon är nöjdare för natten när hon får det på kvällen. Så jag tror vi fortsätter med det. Provade med att göra 165 till henne igår... hon fick nästan i sig det. det tycker jag var bra gjort.. så vi hoppas hon får i sig det även idag. =) 

Dags att packa in i bilen snart så vi kan bege oss... 



Kommentarer
Postat av: Viktoria.

Hejja Pillan :) Jar har nyss svettas 30 min på zumba ;)

2011-03-01 @ 10:07:32
URL: http://viktoriarosens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0